עמיחי שיקלי: "לימוד התורה בונה לאדם עמוד שדרה ערכי"

    אסתי פלד No Comments on עמיחי שיקלי: "לימוד התורה בונה לאדם עמוד שדרה ערכי"

    בריאיון למהדורה המרכזית, התייחס עמיחי שיקלי להשפעתו של לימוד התורה על חייו: "בכנסת אתה רואה עד כמה יש לדברים האלה השפעה על קבלת החלטות. הלחצים מחייבים אותך לעמוד שדרה ערכי מאוד חזק והדרך לבנות עמוד שדרה היא דרך לימוד תורה"

    צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
    21:40
    11.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בישראל מעריכים: בבית הלבן מנסים 'לרדת מהעץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ לשעבר עמיחי שיקלי שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על פסילתו מהתמודדות ברשימת הליכוד והעתירה שהגיש לבג"ץ. "לו הייתה כאן עתירה של ימינה עוד מילא, אבל מדובר במרצ שהציעה לזועבי להיות קונסולית כדי להצביע עם המפלגה – זו עתירה פוליטית מובהקת".

    שיקלי תקף: "השופט עמית הדהים אותי בהחלטה שלו שבעצם אומרת שאין שופטים בירושלים. שלושה שופטי מחוזי חותמים על פשרה עם השלכות משמעותיות לגבי ולפתע פתאום השופט עמית פוסל את מועמדותי מטעמים פרוצדורליים, ובמהלך בריוני הוא שולל ממני את אותה זכות יסוד חוקתית להיבחר".

    לדבריו "כשהיה מדובר בהיבא יזבק תומכת המחבלים – הוא שטח הסבר על פני ארבעה עמודים בפלפולי לשון על מחוג הפסילה שלא הגיע אל יעדו".

    הוא תקף את השמאל: "הם מבצעים מעשים שיש כזה איפה ואיפה והם אפילו לא שמים לב לנראות ולכמה שהעוול וחוסר הצדק זועק. עיתון הארץ מוציא איגרת לקוראים על תמיכה בממשלת השינוי, בפאנלים בערוץ 12 כולם שמאל מהראשון ועד האחרון ומדברים איתנו על ערוץ 14".

    בהמשך השיחה הוא התייחס לקרבתו ליהדות ולימוד התורה: "בכנסת אתה רואה עד כמה יש לדברים האלה השפעה על קבלת החלטות. הלחצים מחייבים אותך לעמוד שדרה ערכי מאוד חזק והדרך לבנות עמוד שדרה היא דרך השקפת עולם רוחנית ואין כמו לימוד תורה לבנות אותה. יש לזה משקל כבד מאוד".



    0 תגובות